Reklamace a vrácení zboží

REKLAMACE ZBOŹÍ

Pokud jste si nás zakoupili zboží a během užívání se objevily závady na výrobku, nejjednodušší cesta jak postupovat, je zboží reklamovat.

Reklamace je vyčtení vady nebo nedostatku daného výrobku, oznámení, že je výrobek vadný. Záruka se vztahuje na výrobní nebo skryté vady na výrobku, takže ne např. běžné opotřebení nebo mechanické  poškození. Po zjištění vady doporučujeme výrobek nadále neužívat a nezvyšovat tak riziko výskytu dalších závad, nerespektování tohoto doporučení má za následek neuznání reklamace v reklamačním řízení.

V případě reklamace si prosím vytiskněte reklamační protokol, který po vyplnění přiložíte k Vámi zakoupenému zboží. Je důležité jej správně vyplnit, tzn. jméno, adresu, telefonní číslo a E-mail k následné komunikaci. Aby se předešlo k případným následným komplikacím, k popisu závady je třeba napsat co nejpřesnější vyjádření, a ne např. „Brusle jsou rozbité“ nebo „Stroj nefunguje“. V tomto případě nemůžeme zaručit správnost a kompletní vyřízení reklamace.

Nejvýhodnější je nás kontaktovat na E-mailové adrese reklamace@2sport.cz a my po domluvě s Vámi zajistíme svoz zboží k nám, abyste nemuseli hradit žádné náklady na přepravu zboží.

Pokud se rozhodnete zboží rovnou poslat k reklamaci, můžete použít například Zásilkovnu s pobočkou Zásilkovna.cz, Hrnčířská 1951, 74801 Hlučín, nebo jej můžete zaslat kteroukoliv kurýrní službou na adresu:

ABISTORE Sport s.r.o., Cihelna Hlučín - hala č. 8, U Cihelny 230/3, Hlučín, 748 01.

Při zasílání reklamovaného zboží je potřeba, aby bylo řádně očištěné, a zabalené tak, aby odpovídalo přepravním podmínkám Vámi zvoleného přepravce. V nejlepším případě v originálním balení. Není-li tak možné, zajistěte dostatečnou výplň krabice (bublinková fólie, kartonová výplň apod.), aby nedošlo k dalšímu poškození během přepravy, na což se reklamace nevztahuje.

Zásilka musí obsahovat: reklamované zboží (včetně kompletního příslušenství), doklad o zakoupení a reklamační protokol.

Vy, jako spotřebitel, máte nárok na náhradu nutných nákladů spojených se zasláním zboží k reklamací. Ve většině případů hradíme náklady, které si po domluvě s Vámi odsouhlasíme jako "účelně vynaložené". Jako příklad zde uvedeme kolečkové brusle, které k nám můžete poslat přes Zásilkovnu za 8,80 € (cena je platná k 1.5.2022) a tuto částku Vám proplatíme, pokud k nám povezete brusle osobně například z Prahy (do Ostravy) a urazíte celkem 800 km, tak úhradu těchto nákladů pravděpodobně zamítneme.

Do tří pracovních dnů Vám na Váš E-mail pošleme potvrzení o převzetí reklamovaného zboží.

V prvé řadě se budeme snažit o opravu zboží, nebo slevu na zboží. Nebude-li to možné, vyměníme zboží za nové. Pokud ani to nebude možné, vlivem nedostupnosti zboží, vystavíme Vám dobropis.

Pro detailnější informace prosím navštivte odkaz https://www.2sport.cz/obchodni-podminky-1/

 

VRÁCENÍ ZBOŽÍ

V souladu s § 1829 občanského zákoníku má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodů do 14 dní od převzetí zboží, resp. od převzetí poslední dodávky zboží, je-li obsahem koupě několik druhů zboží nebo se zboží skládá z několika částí (postačí odeslat 14. den lhůty). Rozhodne-li se kupující pro odstoupení v této lhůtě, a dodrží níže uvedené podmínky, bude mu vrácena kupní cena a náklady na nejlevnější nabízený způsob dodání zboží od prodejce ke kupujícímu.

Při odstoupení od kupní smlouvy prosím dodržujte následující body:

Nejpozději 14. den po převzetí zboží odešlete prodávajícímu projev vůle o odstoupení od smlouvy. Využít k tomu můžete Formulář pro odstoupení od kupní smlouvy. Vyplňte jej a následně prosím odešlete e-mailem na reklamace@2sport.cz a přibalte také ke zboží. 

Zboží doručte zpět na vlastní náklady (neposílejte na dobírku) na sklad:

ABISTORE Sport s r.o., Reklamační oddělení, U Cihelny 230/3, 748 01 Hlučín

nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy.

Zboží, které budete odesílat v rámci tohoto odstoupení, doporučujeme vracet v původním neporušeném obalu, zboží by nemělo nést známky použití, mělo by být nepoškozené, kompletní (včetně příslušenství, záručního listu, návodu atd.) a s kopií dokladu o koupi. Zboží doporučujeme pro přepravu pojistit. 

Peníze za zboží a náklady na nejlevnější nabízený způsob dodání zboží z internetového obchodu Vám budou vráceny stejným způsobem, jako byly obdrženy,  a to do 14 dnů od odstoupení od smlouvy. Prodávající není povinen kupujícímu vrátit všechny vynaložené prostředky dříve, než mu kupující předá zboží nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal.

Byla-li snížena hodnota zboží (došlo k částečnému spotřebování či opotřebování zboží v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti; zboží není kompletní nebo bylo poškozeno) je kupující povinen prokazatelně chybějící hodnotu nahradit v penězích. 

Pro detailnější informace prosím navštivte odkaz https://www.2sport.cz/obchodni-podminky-1/

Příloha č. 1 formulář "Odstoupení od kupní smlouvy" ke stažení zde

Příloha č. 2. formulář "Reklamační protokol" ke stažení zde